Kwartalnik Myśl Suwerenna oraz Podlaski Instytut Rzeczypospolitej Suwerennej zapraszają na wykład „Branding Polski. Budowanie marki narodowej” który zostanie wygłoszony przez Marcina Pasierbskiego i Bartosza Wielgo już w najbliższy poniedziałek 21 XII 2020r. o godz. 18. Wydarzenie odbędzie się wersji online na naszym profilu na FB (z prelegentami połączymy się poprzez platformę Zoom). Dla tych, którzy nie będą mogli oglądać go na żywo również mamy dobrą wiadomość – tak jak w przypadku poprzednich spotkań będziemy publikować nagranie na naszym kanale YouTube.
Czy państwo może być marką? Pewnie zgodzimy się, że tak. Wszak „szwajcarskie” zegarki, „niemiecka” dokładność czy „duńskie” szczęście są znane i rozpoznawalne na całym świecie. A co z Polską? Czy można o naszym kraju powiedzieć, że jest marką? A jeśli tak, to czy jest marką rozpoznawalną? W jaki sposób budujemy swoją rozpoznawalność na świecie? Co należy zrobić, by była ona większa i przynosiła pożądane rezultaty? Na te pytania odpowiedzą nasi prelegenci-autorzy raportu „Branding Polski. Budowanie marki narodowej i rekomendacje dla Polski”.
Bartosz Wielgo – ekonomista, specjalizuje się w międzynarodowych stosunkach gospodarczych. W obszarze jego zainteresowań są m.in. procesy inwestycyjne oraz budowanie relacji biznesowych na poziomie międzynarodowym. Posiada doświadczenie w projektach private
equity, public affairs i inwestycjach infrastrukturalnych.
Marcin Pasierbski – politolog, od wielu lat związany z organizacjami pozarządowymi. Doktorant na Wydziale Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego. Naukowo zajmuje się myślą polityczną, ze szczególnym uwzględnieniem refleksji nad technologią. Posiada doświadczenie w zakresie realizacji projektów międzynarodowych.
Serdecznie zapraszamy!
Link do wydarzenia na naszym profilu FB: Branding Polski. Budowanie marki narodowej | Facebook